Jag älskar plugg-dagar!!!

En dag i veckan försöker jag lägga undan som "plugg-dag". Jag älskar dem dagarna, brukar alltid ta sovmorgon och springa runt i mina XXL mjukisbyxor hela dagen. Dricka 10 koppar kaffe, lyssna på skön musik och plugga HELT UTAN TIDSPRESS! 

Jag är verkligen mattedum, så jag brukar behöva ALL plugg-tid jag kan få. Men någonting har släppt, så idag har jag hunnit plugga för två lektioner fram (no more mattelektioner för mig denna veckan alltså - perfekt eftersom jag jobbar natt resten av veckan). Var så jäkla lycklig efter allt pluggande idag att jag var tvungen att maila min lärare "Tack för att du är en bra lärare, har aaaldrig fattat matte tidigare men nu går det superbra. Är så enormt glad för det. Jag har redan pluggat det vi ska göra  i veckan, så kommer inte på resterande lektioner:) Trevlig helg!!" 

 & ja, jag har alltid varit en sådan som smörar för lärare med massa gulligt snack. Men jag säger ju bara saker jag menar. Lärare jag hatat genom åren, har fått veta det också hehe:P 

NU SKA JAG IVÄG OCH JOBBA. PUSSHEEJJJ




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback