Status efter 500 repetitioner

Såhär svettig och äcklig är jag alltid på gymmet;) Men jag är på gymmet för att bli starkare och för att svettas:D Jag har aldrig förstått mej på folk som är där bara för att visa upp sig (dvs: ser lika bra ut innan - som efter passet). Tycker att man ska pressa när man ändå är där:D

Idag körde vi 500 repetitioner - Och med spyan i halsen kom jag faktiskt först i mål;)
50 armhävningar (på tå)
25 omvända burpees
25 Axelarmhävningar
50 djupa knäböj (50grader)
25 burpees (med tå armhävningar)
25 situps
50 upphopp
25 utfall höger
25 utfall vänster
(HÄR GJORDE BENEN SÅ FRUKTANSVÄRT ONT)
100 mountenclimbers
25 rygglyft
25 tricepspressar
50 fällkniven
(HÄR GICK DET SEGT. PRESSA PRESSA!)
25 höftlyft sidoplanka höger
25 höftlyft sidoplanka vänster
Aldrig varit så slut tidigare. aldrig varit så nöjd tidigare!! 




Kommentarer

Fyfan alltså. den där måste jag köra!!

Svar: Lätt, vill vara med då!!!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback