Ännu ett tecken på att mina vänner är fantastiska


Hade en jätte fin kväll med mina kusiner igår. Vi åt tacos godis & tjejerna lyckades till och med få mig att skratta. Skratt från hjärtat så nästan tårarna sprutade! - När jag och Sandra var små var vi nämligen brevvänner & hon hade hittat breven jag skrivit åt henne... 


Här ser ni en dikt jag skrev till sandra som kanske 12 åring. Vad tycker ni? ;)


idag har jag ätit hotellfrukost med Fantastiska Elin och pratat om livet och allt däremellan. 

Därefter drog vi på gymmet och brände av ett riktigt jävla benpass. å senare var jag hos Lisa som klippte topparna på mitt hår. Fräscht!!!!

Jag ville bara säga att min Familj och Vänner är helt sjukt jäkla fantastiska. Så mycket, mycket kärlek till er. Nu ska jag fortsätta med mitt dator uppehåll ;p
 
Och juste....
 
"du själv verkar vara en bra förebild och en ordentlig person tycker jag, så jag undrar vad du anser kring folk som har oone nights /fylle ligg.. är det något du själv har? Tycker inget speciellt om folk som har "fylle ligg". Men själv håller väl inte precis på med sånt - eller jag tror mer på äkta känslor!! Och.. mina tankar kring douchebag grabbarna är - hos mig har ni ingen chans ;D



Kommentarer
» M

Familjen är det bästa man har här i livet och dom ska man vara väldigt rädda om! Vänner kommer och går men dom riktiga består som man brukar säga! =) Sen ang. tidigare inlägg så har man rätt till dåliga dagar det går ju upp och ner vilket är naturligt! =) Så länge man försöker göra det bästa utav situationen vilket dock ibland kan vara svårt det med! Hoppas du mår bättre idag! =)

Svar: <3
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback