Legday som det så fint kalls#


Träffade Elin 10.00 i morse. Hade gjort i ordning ett benpass som vi plåågade oss igenom:P hehe på bilden ser ni allting vi använde.. Och.. När vi kört sista repetitionerna av sista övningen föll vi ihop halvdöda på golvet. Elin trodde att vi var klara då. Men då log jag bara lite snett och sa "Hehe nu ska vi köra en 10 mintuers crossfitrunda". KÄNDE MIG SÅ OND haha, men jag kommer få igen xD

Crossfitrundan (EFTER ett benpass)
10 burpees
10 armhävningar
10 situps
10 benböj (med 23kg)
Så många varv som möjligt i 10 minuter.


Vi var både glada, slut och helt genomsvettiga efter passet. Men mest glada tror jag, fnittrade som två 14 åringar åt allting haha.D


Detta blev min lunch efter passet: 3ägg + 1banan. På plättan finns lättkeso + kvarg med vaniljsmak, muums! Btw så är min röst obefintlig för tillfället är jätte hes och hostig, men har inte ont i halsen som tur var hehe. Nu ska jag plugga å vila resten av dageeeen. Tre jobbnätter väntar, men det blir nog kanon!!




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback