Jag älskar god mat

 

Här ser ni maten från Bishops som jag och Angelica (lyckliga som tusan) åt igår. God mat är bland det bästa som finns and thats it? Vi bor i Sverige och här finns det möjlighet till lyxmat, godis, efterätter och diverse grejer - det tycker jag att vi ska ta vara på:) Inte banta och ha massor av förbud - jag menar... tänk om de fattiga människor i andra länder skulle höra våra tankar kring "Nej jag vill inte äta pasta till köttfärssen.. det är för mycket kolhydrater" eller "nej jag vägrar äta godis, det är alldeles för mycket kcal". I de fattiga länderna blir folk glada om de får mat för dagen. De hade garanterat brytit ihop om dem fick höra om vår mat-kcal-ångest. NEJ USCH. Jag tycker att vi borde äta och njuta av allt gott som finns tillgängligt...  (Sedan tycker jag även att man borde hjälpa till lite i de fattigare länderna:) men det hör till ett annat inlägg!)

Nu MÅSTE jag plugga matte. har tydligen prov nästa vecka och jag är sjuukt efter;P




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback