Dagen efter tre jobbnätter



Det har gått bra på jobbet inatt. Åkt runt med min kollega Axel och kollat till gamlingarna:) Vi blev till och med bjudna på kakor, älskade tant du vet hur man gör mig glad hehe!

Där vid fem tiden på morgonen är humorn inte ens att prata om...
A: Vi ger henne fika nu. Det är en god gärning. Kanske vi föds i ett bättre liv sen!
Jag: Jaaa, förhoppningsvis föds man som en katt!
A: en katt? skämtar du eller? jag tänkte mer födas som en i kungafamiljen.. men okej.. en katt..
jag: HAHAHAHAHAHHA katter har sköna liv, bara sover äter och alla älskar en. HAHAhA

Slutade klockan 07.00 i morse. Då cyklade jag hem till lägenheten och däckade i sängen med både smink och kläder (vadå trött? men har ju faktiskt bara sovit sammanlagt typ 10 timmar på tre dygn)... Vaknade vid 13.00 igen, då packade jag träningsväskan för en dejt med cybexcykeln. 50 minuters lugnt trampande fick räcka idag - så slut i kroppen! Men jag var nöjd ändå efteråt, adrenalinet ströömmMmmmade! 

Nu ska jag snart hem till familjen. Äta middag och se "söndagstv" med massa gott! 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback