Att vara snygg på gymmet

Förstår mig inte på folk som är lika snygga innan - och efter - träningspass. Själv är jag alltid svettig som en gris och rödare än en jordgubbe i ansiktet haha ;P

Idag fick jag till ett skönt konditionspass på de 50 minuterna jag hade på mig innan gymmet stängde. Det blev bra... Alltsåå när jag var sjuk förra året använde jag bara Crosstrainer för att ångestträna, jag tävlade mot kalorierna och ville bara ha mer mer och mer. Det kunde svartna för ögonen men jag körde ändå på i flera timmar... Idag älskar jag att stå på crosstrainern med skön musik i öronen. Det krävs inte så mycket av en när man står där, så istället får man tid att rensa skallen. Ut med negativ energi och in med positiv... Idag står jag på crosstrainern helt utan ångest! Jag brukar köra ca en timma, vilket motsvarar 820 kcal för mig;P Ett perfekt träningspass som räcker för dagen. 




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback