Annars då? jooo

 
Hallå mina vänner. Hoppas att allt är bra med er? med mig är det okej. Jag är en brud som gillar lite rutiner & nu håller alla på att bytas ut (byta arbetslokaler, städa ur mitt rum osv) - så min hjärna är i kaos. Men det ska nog ordna upp sig, det gör de alltid. Annars då? jooo, jag har pluggat matte hela förmiddagen, tränat å varit på möte i eftermiddags & nu återstår bara nattjobb. En sån där rolig Onsdag ;)? och btw.. du.. jag kommer sakna dej i skeå. Jag är för stolt och feg för att berätta det till dej. Men förhoppningsvis läser du detta; Tack för allt klokt du lärt mig. Du dök upp i mitt liv när jag mådde som sämst & fick mig att inse att man faktiskt kan tycka om mig. All lycka tll nu!!!


Time for middag och uppladdning inför nattjobb. weeii;) 
 



Kommentarer
» elin

♡♡♡♡♡

Svar: <3
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback