Valborgsmässoafton

Stod med spegeln i en hel timma i eftermiddags, i hopp om att likna en människa igen. Hår, smink, kläder, smycken. Alltså, ibland kan jag faktiskt tycka att det är roligt att få fixa mig fin. Men ibland bara jobbigt också;) Hehe, för något år sedan kunde jag stå i spegeln i över två timmar för att fixa håret och allt det där (och ändå ALDRIG bli nöjd). Idag fixar jag allt på mindre än en timma och sedan säger jag "det duger". Älskar att kraven på mig själv har släppt en aning.... Jajaja, iallafall -. Klockan fem hämtade jag upp Finaste Veronica så åkte vi iväg till Byske för att träffa brudarna 

Elin har varit kocken ikväll. Grillat, fixat nyttig (och helt jävla sinnessjukt god) efterätt. Vi har även lirat singstar och pratat om allt mellan himmel å helvete. Älskar dessa brudar som funnits med mig så himla länge!!! Efter tolv svängde vi även förbi en fest "ute i skogen" för att hälsa på Matilda och en HEEEL DEL andra festgalna människor;) - själv var vi nyktra och duktiga. hehe!;) 

Jag kom ganska nyss hem och nu tänker jag sova en stund. I morgon blir en bra dag! Godnatt <3
 
 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback