This is me

The typical Julia Jonsson xD
- Är livrädd för grodor
- Sjunger och dansar alltid när jag kör bil !
- Skrattar jämt åt dåliga skämt:p
- Är ganska blyg, fast folk tror jag e dryg!
- Tror på att allting är möjligt
- Har aldrig varit kär
- Tycker att självförtroende är snyggt
- Vill hjälpa folk som har det svårt
- hata dryga människor hehe 
- säger ofta vad jag tänker xD
- roligare att köpa träningskläder än kläder
- tror folk ljuger när dom säger jag e snygg:p
- vill göra allting perfekt !!! 
- älskar mina vänner å familj så det gör ONT! 



Kommentarer
» elin

"Sjunger och dansar alltid då jag kör bil" .....hoppas du nöjer dig med att sjunga ;)

Svar: men typ trumma på ratten, skaka lite på skallen, hålla takten på gaspedalen... duvet jag vet att du också gör det ;);)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback