Utan smink


En dag i veckan brukar jag försöka låta min hy vila utan smink. Söndagar är perfekta för sånt. För då gör man sällan något nyttigt ändå. Jag menar, se en bra film - äta godis - promenera - prata i telefon - bakishänga med kompisarna - kan man nog göra utan spackel också!

Men det bästa med mina osminkade dagar är ändå kvällarna. Det är så grymt härligt att bara gå och lägga sig utan att  tvätta ansiktet med massa tvål å vatten å krämer å grejer! - Håller ni inte med?! 

Men egentligen trivs jag inte utan smink. Iallafall inte utan ögonbryn. Jag brukar liksom alltid fylla i mina ögonbryn, var jag än är och ska göra. Men här har ni mitt osminkade ansikte. Wihoooo! 

Brukar ni våga visa er utan smink?



Kommentarer

Självklart gör jag det! Går faktiskt utan smink rätt ofta..säkert två gånger i veckan! Vissa dagar händer det att jag bara målar mina ögonbryn som du, och då känner jag mig bekväm :) Känner mig dock rätt bekväm utan smink... :) men jag använder alltid smink på jobbet :) och efter jobbet brukar jag tvätta bort det och gå utan resten av kvällen, grymt skönt!!

Svar: visst är det härligt att gå utan smink. grymt skönt! å speciellt nu på sommaren också!!! ska bli lite mer som du, å också bli mer bekväm utan smink hehe :D
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback