Summerburst - Göteborg - 2013

Okej, att förklara känslan vi var med om i göteborg är omöjligt, för den var magisk. Helt jävla otroligt mäktig! Vi befann oss alltså på Nya Ullevi där det var tusentals med folk och skönaste stämningen någonsin! Det var även raketer, "eldbomber" glitter som sprayades ut på oss och SKÖNASTE MUSIKEN! - Vi hade dock VIP band eftersom vi inte orkade med all svettlukt, knark å annat äckel som tillkommer med stora festivaler! Vi hänge alltså istället inne på VIP avdelningen där alla hade snyggaste märkeskläderna, klockor man bara kan drömma om och ja, stilen var hög. Jag menar.... en kille försökte ragga upp mig genom att pussa min hand!? haha!!! 

Vi har lärt känna fruktansvärt mycket folk i Göteborg och självklart har vi skämt ut oss en del också. Hehe. Typ som den gången Matilda säger "Killar med snaggat hår är så sexigt" å just när hon säger det går det förbi en (säkert) 38 årig snaggad gubbe och ler lite glatt åt matildas håll;)))) Själv har jag  fått pussar på kinderna av lite mindre snygga pojkar (ja, ni kommer få se vilka OTROLIGA hugg man fått HAHA). Elin den godbiten snubblade första kvällen och skrapade upp hela benet (& snälla vänner som vi är skrattade vi mest åt henne - no help for Elin liksom). Å ja, Frida har verkligen varit som ett litet barn på julafton. Hon har sprungit runt med ögon som glittrar likt guld och sagt "JAG DÖR NOG NU" ungefär 2432432 gånger under hela resans gång. 

haha, att jag har världens bästa vänner går inte att komma ifrån. Fan vad jag älskar er brudar <3 

DAG ETT - Torsdag

DAG TVÅ - Fredag och festivaldag!!!
DAG TRE- Lördag och festivaldag 2!!
DAG 4
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Detta är väl bilderna jag vågar visa. Alla andra är nog... för oss själva hehe! xD 
Tack och bock Göteborg. Varit så glad och lycklig hela resan. Och tack. Världens coolasTe kompizar!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback