SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN

Vad för killar brukar du falla för utseende mässigt och hur tycker du att en kille ska vara för att du ska falla för honom? Jag gillar killar med självförtroende. Som står för vem dem är och älskar sig själva. Gillar killar som kan få mig att skratta och som är spontana/framåt. Om en kille får mig att rodna och att jag blir blyg (det är jag sällan) DÅ har han något speciellt xD. Utseendemässigt tycker jag om grabbar med fina leenden och med glimten i ögat;) sedan gillar jag när killar har vettiga kläder och som luktar gott=)

är du på G med någon just nu/ gillar du någon speciell person just nu? Är väl inte på G med någon speciell, men finns ju vissa killar som är vettigare än andra!!

Vad är dina framtidsplaner.. har du tänkt plugga vidare? Absolut ska jag plugga! :)

Vad har du för tankar kring dina framtidsplaner? är det något du är nervös över? Är inte speciellt nervös, jag vet att allting brukar ordna sig och att allting har en mening. Jag är mest bara peppad på framtiden!

Vem/ vilka förebilder har du? Tycker blondinbella är bra xD Även andra kändisar som står för vem dem är.

vilken/vilka tjej kändis/kändisar tycker du ser bra ut? Beyoncé, Hilary Duff, Jennifer Lopez.

vilken/vilka kill kändis/kändisar tycker du ser bra ut? Channing Tatum, Robert Pattinson, Måns Zelmerlöw.

du själv verkar vara en bra förebild och en ordentlig person tycker jag, så jag undrar vad du anser kring folk som har oone nights /fylle ligg.. är det något du själv har? Tycker inget speciellt om folk som har "fylle ligg". Alla får göra precis som dem själva vill:) Men själv är det väl inget jag precis sysslar med, tror på äkta känslor å sånt;D

finns det många avundsjuka tjejer du stöter på? hur handskas du med dessa? Ingenting jag själv märker av. Men mina vänner brukar säga att jag har en "stalker ådra" folk gillar tydligen att försöka efterlikna mig.HAHA! Men det anser jag bättre än att tjejer är avundsjuka på mig, sånt hatar jag=) Man måste helt enkelt bara vara sig själv och ödmjuk. En fin balansgång det där:)

blir du själv avundsjuk då du ser tjejer på stan? Inte längre. Jag vet att jag är långt ifrån snyggast i skellefteå (haha) jag vet att det finns miljooooontals tjejer som är DÖ mycket snyggare än mig. Men samtidigt så vet jag att jag duger:) att jag är ganska fin och att det räcker så! ;)

Du är ju själv rätt lång, trivs du med din längd eller skulle du vilja vara längre/kortare? vad anser du om långa tjejer dvs 175+ ? Själv är jag runt 171 cm. Att vara lång tycker jag är vackert och att lyckas bära upp en längd på +175cm är mycket snyggt! Alla modeller är ju oftast aslånga å himla snygga så;)

Tycker du om människor som äter nyttigt bara och tränar mycket? Jag förstår inte riktigt frågan, men folk som lever hälsosamt menar du? Som bara äter bra och tränar? Dessa människor tycker jag är himla duktiga, men jag hoppas bara att dom njuter lite av livet emellanåt också... för en drömkropp hit eller dit?

Hur många läsare har du? Tresiffrigt =)

Vad åt du under en dag när du var som sjukast i Ätstörningen? Dubbla bantningspiller, 1½ äpplen och dubbla träningspass varje dag. Detta är dock inget jag rekomenderar. Hade en vilopuls på 38slag/minut och jättedåliga värden när jag tog blodprover...

 
Hur går det med ditt träningsuppehåll? Själv har jag panik inför att åka bort i 2 veckor utan träning och med annorlunda mat, hur ska man hantera något sånt?... Mitt träningsuppehåll har gått super bra. Dessutom har jag varit hos mormor en vecka (och du ska bara veta HUR mycket vi har fikat, har säkert gått upp fyra kilon i veckan haha). Men whatever? Njut och lev livet. Kasta inte bort det på ångest och strunt. Jag tycker att du ska ta ledigt från din (troligtvisa) ätstörning i 2 veckor och bara njuta, för det är du verkligen värd! Man kan faktiskt ta ledigt från en ätstörning och ta tag i koncekvenserna sedan... <3

Hej! vilken underbar blogg du har. Du ger en verkligen inspiration. Tänkte du som är så självsäker osv måste ju ha en kö med killar bakom dej :p så nu till frågan : är du intresserad av en speciell kille just nu? (du behöver inte skriva ut namnet på personen såklart :)) Tack för din söta kommentar<3. Mina kompisar brukar säga att jag har en hel del killar bakom mig(?) men det är inget jag själv märker, är så himla dum när det gäller sånt. haha! Men som jag skrev innan finns det nå killar som är vettigare än andra;p

Hej Julia! 
Jag måste bara få berätta att jag älskar din blogg så sjukt mycket!! Själv är jag 20 år och kämpar varenda dag med mitt självförtroende och min självkänsla. Helt ärligt så kan jag säga att du hjälper mig så galet mycke, att få läsa dina peppande inlägg får mig att må så mycket bättre och jag vill bara säga TACK för världens bästa blogg och en sjukt inspirerande tjej!! Kram på dig:) Tack du underbara människa. Bara att kommentera om du har önskemål om läsning. Kämpa på med ditt självförtroende, det glädjer mig att jag kan hjälpa till på ett litet hörn. Kram! <3

Du som verkar så säker i dej själv. Brukar du jämföra dej med andra tex dina vänner, tjejer du ser på stan osv. Vad brukar du då tänka vid såna sammanhang? Kram på dej och din superblogg :) Jag blir aldrig avundsjuk. Däremot kan jag få inspiration om jag ser snygga människor på stan. Om vi tillexempel ser en tjej på stan tänker många "Oj så jävla snygg hon är och så satans ful jag är". Jag tänker såhär "Oj så fin hon var och vad mycket inspiration jag får, men jag är också ganska fin -. jag duger också".



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback