Lika bra att älska sig själv, sin personlighet och utsida.



Visst har du drömmar och mål med livet? Visst vill du ha dendär underbara killen? Drömjobbet? Eller kanske bara frid med din spegelbild? - För allt det är du värd!!! Den enda som kan stoppa detta är du själv. För du skapar faktiskt själv den du är. 

Jag har alltid varit blyg och dålig på att säga vad jag tycker om saker. Detta har jag tränat på och nu vågar jag stå för mina åsikter. Det är helt underbart (Livet blir mycket roligare). Och om jag säger någonting som andra tycker är dåligt? So what? Det ändrar ändå inte MIN åsikt? Och den är viktigast för mig? - jag har dessutom blivit superbra på att ge komplimanger åt andra. Säga vad de gör bra och försöka lyfta upp dem.  TESTA DET, FÖR DE ÄR KUL!

Det ger ingenting att hata sig själv. För DU kommer ändå vara DU resten av livet. Lika bra att älska sig själv, sin personlighet och utsida - Livet blir mycket roligare då. Eller hur? Fan, ta livet med en nypa salt och ha kul... Du måste våga säga saker som får dig röd i ansiktet - Du måste våga göra fel - Du måste bjuda på dig själv - Du måste lita på dig själv.

Jag tror på dig och allting du tar dig för. Du fixar mer än du själv tror ! <3



Kommentarer

Fin blogg! :)

du skriver så bra inlägg :)

Svar: Tusen tack, det glädjer mig=)
Julia Jonsson

Jättebra skrivet, det är precis så det är!
Kram

Svar: Tack tack snälla du! Och vilken fin blogg du har:):)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback