Be wierd. Be random. Be who you are. Because you never know who would love the person you hide.

Självkänsla är det snyggaste som finns. Jag älskar folk som tror på sig själv. Jag tycker att det är sjukt snyggt när människor håller på med saker som dem brinner för. En ganska ful kille som har intresse för bilar, blir oftast jäkligt snygg när han står där med sin bil och skruvar - för där har han en stark självkänsla. Samma sak med killar som kan spela gitarr, åka skidor eller är en bra försäljare - när folk gör saker som dem är bra på kommer självkänslan som ett brev på posten och de blir så mycket snyggare! Håller ni inte med??

När någon frågar mig vad jag tycker är snyggt hos en kille brukar jag svara "självkänsla å självförtroende". För folk som bär med sig en god självkänsla blir snygga oavsett om de har märkeskläder, muskler eller en omega klocka. (Dock tycker jag att det är viktigt med en fräsch utsida - för det visar att man kan ta hand om sig själv). 

 
Samma sak är det med oss tjejer. Om vi bara skulle boosta oss själva med en bättre självkänsla skulle vi alla bli så jäkla mycket snyggare... Men en sak jag har lärt mig är att jag ALDRIG kommer ändra på mig själv för någon annans skull. Jag är den jag är av en anledning och thats it. Jag kommer alltid vara en tjej som säger konstiga saker, skrattar när jag egentligen inte får & älskar choklad. Take it or leave it! 

 
Kom ihåg att du duger som du är. Att du är super mycket snyggare än du själv tror och att du är fan grym! 



Kommentarer

Det finns inget finare än en bra självkänsla <3


Kom ihåg






Trackback