Fakta om mig

Fick en komentar av en tjej som tycker att jag borde skriva lite mer fakta om mig själv, så varsågoda;)

Jag är född 1992 i en stad kallat Guldstaden. Så jag pratar både Norrländska och har sett en och annan älg när jag varit ute på mina joggingrundor i skogen. Jag är 1,70 centimeter lång och har skrattgropar i mina kinder. Folk brukar ofta säga att jag är glad, lugn och positiv. Vilket stämmer relativt bra, livet blir så mycket trevligare om man ser det från den ljusa sidan!! Jag gick Omvårdnadsprogrammet på gymnasiet och har hållt på med hästar sedan jag var fem år gammal. Jag har alltid hatat bollsporter, men gillat att kolla på dem eftersom mycket ögongodis brukar springa runt på planen, hehe;)! 

Jag är en ganska social person som hatar att "kasta bort" tid, så jag har ofta många bollar i luften. Jag älskar att pröva på nya saker och uppfylla mina drömmar. Som när jag reste till Ghana:). Jag tror att ingenting är omöjligt och bara man vill någonting tillräckligt mycket blir det så också, vid rätt tidpunkt i livet! - Haha shit, det låter nästan som att jag skriver ett CV. Men whatever;) Just nu bor jag i min egna lilla fantastiska lägenhet i stan med alla närmsta vänner i närheten. Jag kan beskriva mig själv som en livsnjutare, som älskar allt livet har att bjuda på. Och ett av mina största intressen är nog att resa, har egentligen varit utomlands alldeles för många gånger för mina endast 20 levda år, hehe! 

Bara att skriva kommentarer om ni undrar över någonting, jag svarar direkt! - Dessutom har jag fått en komentar av en tjej som undrar hur jag kan ha så bra självförtroende och ett sånt inlägg kommer!! 
 
 



Kommentarer

Var är det du jobbar?:)


Kom ihåg






Trackback