Det hör till att ha störd dygnsrytm när man är 20 år


Jag har verkligen kastat om dygnet denna sommaren, vilket aldrig har hänt mig tidigare. Jag har alltid varit noga med att sova på natten och vara vaken innan nio på morgonen... Men någonting har hänt i sommar, jag har släppt "lite" på mitt kontrollbehov. Haha så nu är jag vaken i princip hela nätterna och sover sjukt gott halva dagen (egentligen tackar jag väl nattjobbet...) MEN det hör till att ha lite störd dygnsrytm när man är 20 år. Så just nu känner jag mig ganska badgirl som sov ända till halv två ;) 

Haha nämen idag är det onsdag. Klockan elva i morse undrade Frida om jag skulle med å handla, men det sov jag förbi. Vaknade nästa gång vid halv två av att Matilda undrade om jag ska med på stan 17.00 ikväll..och... det är en lite mer OK tid för mig, hehe. Så det får de bliiiii! - Ska även träna där ikväll some time! 

Visst känner ni att detta blogginlägg var sjukt givande? haha. Ha en fin dag:)



Kommentarer

Vad fin du är på den bilden, älskar ditt hår <3

Svar: näman tack söta du. Så glad jag blir <3
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback