Vunnit biljetter. Galna gympass och puss på livet.

Igår var det torsdag. Inte vilken torsdag somhelst utan ForeverAlone torsdag (går även att stava Alla hjärtans dag). Denna kväll tänkte jag Elin och Frida spendera med "tyck synd om oss singlar mat". Det vill säga: Chips, Cola, Godis, Glass och allt annat onyttigt som finns att tillgå. Så vi begav oss till Coop Forum för att tröst handla.  MEN. Så fort vi klev in i affären blev vi stoppade av en stockholmare som slänge upp oss på en Scen (inför prublik och allt). Jag råkade vinna en fråge-tävling och samtidigt biljetter till Lördagens Direktsändning av Melodifestivalen (yeey) - Hur som haver, vi fortsatte våran färd genom affären och slängde ner allting onyttigt vi såg i kund -vagnen vi drog framför oss. Därefter betalade vi och b-b-bbrummade vidare till min lägenhet...
 
...Mitt i allt tryckande och pratande om pojkar. Så slog vi våra kloka huvuden ihop och bestämde oss för att sluta tröstäta och träna oss ännu snyggare i stället (haha). Så vi slänge oss i bilen igen. Fort på med träningskläder och körde ett jävla tabata pass. Gymt jobbigt och svettigt. Vi hängde på gymmet ända till 22.00 och då blev vi utslängda eftersom gymmet stänger xD - Så, betyget på vår ForeverAlone dag får 9/10 solar. Kul hade vi faen! 
 
FREDAG IDAG.  Klockan ställd på 05.00. Då åt jag smarrrr-rrig frukost innan jag begav mig mot gymmet...
 
... Jag och Elin kämpade oss igenom ett 40 min core-pass innan benen fick sig en rejäl omgång. Dessutom har jag insett att gymma i sockar är riktigt najs. Vet inte varför, men har egentligen aldrig gillat skor :'). 
 
... Efter gymmandet blev jag upphämtad av min bror. Vi svängde förbi Max och beställde mat innan vi drog hem till kära stackgrönnan. Blev både fika, middag och häng med familjen ända fram till 18.00...
 
... Då började jag göra mig i ordning för Melodifestivalens genrep. Vilket skulle ses med min kära familj.
 
... Jag tycker att alla kvällens bidrag i melodifestivalen var okej. Carolina of ugglas imponerade med en fängslande text och Eddie Razaz med en grym låt (och snyggt framträdande). Jag är helnöjd. Satt med ett leende på läpparna under alla timmarna med musik. Emil (min bror) skämdes nog bara liite, åt alla mina applåder och fjortis-skrik. höhö! 
 
 



Kommentarer

Åh, grattis till biljetterna. De var du verkligen värd ♥

Svar: tack fina du!! Ser på din blogg att du har det tufft just nu. Hör av dig om du skulle behöva prata. Jag finns alltid här. Kram <3
Julia Jonsson

härligt med träning

Svar: Det är riktigt härligt. Fin blogg du har!!! Kram :)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback