melodifestivalen tvådagars.

 
 
 
 
Jag har alltid älskat musik. När jag var mindre stod jag jämt i spegeln och dansade sönder åt Britney Spears låtar. Jag tvingade min bror att leka småstjärnorna med mig och jag trodde jag var bäst på att sjunga. Stod ofta med tandborsten som mick i badrumsspegeln (okej, det kan typ hända fortfarande, haha). Nämen ni fattar. Jag har alltid älskat musik. Jag blir glad av musik. Det finns så mycket minnen samlade i en låt. Och jag kan känna kärlek och fjärilar i magen första gången jag hör en bra låt. 

Festivaler har jag också alltid älskat. Verkligen ÄLSKAAaaAT. Artister, stämning, sommar, nytt folk, dans, så mycket glädje och lycka samlat på ett och samma ställe... Jaja, nu ska jag sluta skriva massa skit. Det jag egentligen vill säga är att jag sitter här med fjärilar i magen just nu. Ska strax iväg med min kära familj till Melodifestivalens genrep. MUSIK I HÖGSTA GRAD :'). Dessutom ska jag dit i morgon. Hur bra kan det bli?! hehe.

Jaaaaaamen, nu måste jag göra någonting åt håret. Seyaaah! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback