Två möten och en godispåse senare

Hade möte hos Magdalena klockan 15.00 idag. Åkte därefter direkt till jobbet för arbetsplatsträff. Vi hade sista mötet innan jul, blev även bjudna på smörgåstårta och annat trevligt! Det känns helt sjukt att inte räknas som vikare längre, nu har jag min egen rad. Jag har ett eget skåp och en egen plats. Men det är trots allt skillnad på att vara vikarie och ordinarie;) Som vikarie glider man bara runt och gör "det man måste". Som ordinarie gäller det att ta mer ansvar. Jag höll bland annat i inskolningar förra veckan. Och i februari ska jag på mitt första lönesamtal!! Hehiho kan bli kul, stackars chef;)

Efter mötet svängde jag förbi affären och handlade lite godis. Sedan har jag bara legat här i sängen med käraste godispåsen, datorn & bra musik sedan 22.00!



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback