Torsdag och Max


Agerade personlig tränare åt flickorna på bilden idag. Gjorde ett riktigt tungt pass med mycket puls och tunga vikter, sedan peppade jag dem för allt jag är värd heho! Bilden tog jag efter passet, tror att tjejerna blev ganska slut;) Heeeelt sjukt bra jobbat idag.


Direkt efter träningen körde vi Drive In på max & åkte sedan hem till Frida för att äta upp det. Min hamburgare försvann på tre tuggor. Vadå hungrig??


Å efter det har Jag, Frida, Elin & Jenny lyssnat One Direction på repeat hela kvällen. ÄR KÄR I DOM!!!



Kommentarer

Hej nu känner jag mig lite tjatig hehe :D har ni funderat något mer på biljetterna?:D

Svar: Helloj Sanna! Tror tyvärr inte att det blir något för oss. kändes lite dyrt då vi redan bokat två (snart tre) konsert inom loppet av 4 månader hehe:/ Hoppas att ni hittar någon annan köpare. KRAM PÅ DEJ :D
Julia Jonsson

Vart gymmar ni? Och är du rent personligtränare eller har jag förstått det fel när du skriver om att du gör "träningspass"?:p

Svar: Nej jag är ingen PT, men jag tycker det är kul att planera pass och köra med människor;) Friskvårdskompaniet tränar vi på=)
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback