Släng mej till sommaren thank you

 
Godmorgon Måndag. 
Sitter här med en kopp sjukt starkt kaffe & fryser. Vintern har verkligen slagit till över en helg. Tyvärr är jag inget jätte stort fan av vintern (så varför man bor i Norrland överhuvudtaget kan man ju fråga sig hehe). Dock älskar jag Julen, blir alltid så "liten och lycklig" då:) Jaag lägger upp en bild från i somras och bara drömmer mig bort en sväng;P hehe. Tänk om man fick ta på sig shorts och linne idag? Nej, istället ska man dra på sig underställ, träningsbrallor, täckisar, linnen, tjocktröja, vinterjacka, mössa, handskar AND SO ON! Att försöka vara snygg på vintern är ju bara att glömma;)

Nej, nu måste jag göra mig klar och gåå mot Gymmet. Vi hörs snart igen! 



Kommentarer

Vinter är ju fantastisk så länge det finns snö =) Blir så vitt å fint ute! Sen är ju Norrland mycket vackrare =)

Svar: vackert att titta på, men så kallt och mörkt!!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback