Måste lägga om träningen helt.. tusan också!

 
Hos sjukgymnasten gick det lite sådär. Aldrig mer marklyft, tunga benböj eller något annat som belastar bröstryggen. Blir helt enkelt att lägga om träningen ganska rejält... just nu känner jag: FAN!

Men får försöka vara positiv. Jag får hitta andra träningsformer helt enkelt. På så sett kommer jag ju få mer erfarenheter å kunskap kring träning + en bättre rygg. Blir nog kanon bra detta!! Nu ska jag äta lunch och tagga inför mitt sista matteprov NÅGONSIN:) puss <3
 



Kommentarer
» Lisa

Är de bröstryggen du har problem me? De har ju jag också, de är för den jag sliter i dedär gummibandet jag brukar ha med.. Fick du också nån bra övning eller får du aldrig mer köra nåt tungt? Kram på dig :)

Svar: Hejsan Lisa! Precis, är tydligen inflammerad och har nerver som är lite i kläm, efter all tung styrketräning + tidigare avfall från hästar. Sedan har jag lite skolios och ett revben som gör att det gör ont i ryggen oxå:(
Men jag tar jätte gärna övningarna som du har!! du får gärna visa någon gång, det hade varit jätte snällt!!!! :D
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback