Lista för år 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag har varit mig själv.

Hur har ditt 2013 varit?

 Började dåligt, slutade bra!

 Blev du kär i år?
Nej det blev jag ju inte

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Är dålig på datum. Men summerbrust med mina vänneR. Stadsfesten. Hela sommaren. Skåneresan med min familj är tillfällen som kommer ligga varmt om hjärtat !

Vad är din största framgång 2013?
Ett tråkigt svar men... att jag hittat mig själv xD

Bästa köpet?
Inget jag kan komma på faktiskt ?!

Vad spenderade du mest pengar på?
Träningskläder, festivaler, bensin och såååånt!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När jag får höra att jag inspirerar folk. Det är oslagbart ska ni veta !

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Animals, This is what it feels like.

Vem har du umgåtts med mest?
Frida Enquist och jag har typ suttit ihop. Och Elin förståss!!

Har du haft ett förhållande under 2013?
nejjj

Vart reste du under 2013?
Förra året var jag utomlands 5 gånger. Detta år har jag aldrig lämnat Sverige!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Att vara kär. Utlandsresor. Se de fina i vardagen ;P

Vad gjorde du på din födelsedag?
födelsedags fest. Tårta å bara en skön dag!!

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
njaaa

Vem saknade du?
Lisa!!

De bästa nya människorna du träffade?
Ida, Frida, Jocke, Calle, Pontus, Rasmus, Veronica OSV. Jag har verkligen haft äran att lära känna massor av helt grymma vänner i år. Guldstjärna på det!! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
1. Du fixar ALLTING du tar dig för.
2. Det är bättre att ångra något man gjort än inte göra det alls.
3. Sluta tänka så jäkla mycket och bara köra! 
4. Det är aldrig försent. 
5. HA KUL FÖR FAN!
6. Destroy what destroys you.




Kommentarer

Kom ihåg






Trackback