Ett Två Tre


En mysig måndag.
Vaknade klockan 09.00 i morse, då rostade jag några bröd som jag åt upp tillsammans med oboy. Därefter planerade jag dagens träninspass åt mina vänner. Eftersom jag själv har träningsförbud 1vecka så tänker jag plåga mina vänner lite extra hårt, hihi:D Begav mig sedan till gymmet för att skrika Frida & Elin genom ett överkroppspass. Ganska måttligt blev det, mycket styrka - lite kondition:)

Efter en timma på gymmet åkte lilla jag förbi Coop Forum för att inhandla mat och choklad. Hehe. Pyste sedan hem till lägenheten. Tände ljus, slog på julmusik & började slå in julklappar. Mysigtaste på länge! 

Nu ska jag halsa några koppar kaffe och förbereda mig inför jobbarnatten! 



Kommentarer
» Frida

Jag blev verkligen bara nyfiken nu, varför har du träningsförbud? Du behöver ju givetvis inte svara, men är för nyfiken för att inte fråga haha...:)

Svar: Hejsan! Självklart får du fråga:) det är inget mer än att jag har inflammation och ont i ryggen. Men det går nog till sig snart:) hoppas du mår bra!!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback