Its time to hälsa hösten välkommen

Linnet byts ut mot en varmare kofta, redbull vodka drinken får ersättas av den stora rosa tekoppen, alla galna utekvällar som avslutas tidigt på morgonen blir utbytta mot det klassiska fredagsmyset med chips och IDOL tittande på fredaskvällarna. De snygga helg frisyrerna existerar inte längre, nu handlar allt om en tjorvig knut eller en hög hästsvans som matchar till alla de varma och mysiga halsdukarna som kommer pryda den svarta skinnjackan! 

Hösten är verkligen på ingång. Jag kommer se det som ett tillfälle för återhämtning. Jag har helt enkelt bestämt mig för att gillar hösten. Se allting från den ljusa sidan, så det så! <3

Hej då shorts och bikini.... och hej myskläder och skinnjacka! 



Kommentarer

Åhh jag längtar så till hösten, känns som en nystart då alltid. Och en anledning att klä sig i mysiga, varma och stickade tröjor och dricka te,kaffe varmchoklad inne och mysa. <3

Jag vet jag är dålig på att kommentera så jag ska bli bättre på det! :D Älskar din blogg

Svar: Tack gullunge :) Visst är hösten en mysig tid!!
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback