Ännu en helg är på ingång.

 
Godmorgon du underbara fredag  .
När jag hör ordet helg brukar jag tänka tre saker: Ledighet, Fest & Godis. Så är det för många människor, Själv jobbar jag dock oftast natt på helgerna, vilket jag kommer göra i helgen. Men det gör ingenting eftersom jag faktiskt älskar att arbeta - dock kommer jag ändå unna mig goda måltider och godis i helgen. Jag tycker faktiskt att man ska göra skillnad på helg / veckodagar, det blir mycket roligare så. 

Brukar du unna dig någonting speciellt på helgerna? 
- Typ att du har en ätar dag (vad brukar du äta då) ? 
- Att du lyxar med kolhydrater till måltiderna?
- Tar en sovmorgon?
- Skiter i träning?
- Festar?



Kommentarer

Jag brukar unna mig godis, lite "lyxigare" mat och fest :)

Svar: Låter som en perfekt helg i mina öron. Njut och må, kram <3
Julia Jonsson

På helgerna då jag är ledig finns så mycket extratid så jag brukar träna nått extrapass och även unna mig en lyxigare middag på lördag eller fredag :)

Svar: Du är helt sjukt duktig som orkar träna så mycket som du faktiskt gör(och att man hela tiden ser resultat på dej)! Jag är imponerad. Trevlig helg, fina du <3
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback