En helt vanlig tjej, ett helt vanligt liv.

 
En livsviktig text ska skrivas. Det första blogg-inlägget med andra ord. Erkänn. Det är stort. Jag vill skriva en text som får er intresserade, som kommer tvinga era fingrar att skriva "juliaajoo.blogg.se" fler gånger i sökrutan. Eller helst av allt, använda min blogg som startsida. - Då har jag lyckats! ;)

Hur är jag som bloggare då? Är jag en Kissie som kommer skriva att feta människor är misslyckade? Eller kanske en blondinbella, som tycker att framgång är allt? Eller lite mer av en Kenza som..ja, vad gör hon mer än fotar sina kläder? Nä, men skämt å sido. I denna blogg kommer jag vara 100 % Julia Jonsson. Skriva om sådant som intresserar mig - och ge tips på god mat, tårtor, självkänsla, träning, min Ghana resa och annat vardagligt. En helt vanlig tjej, ett helt vanligt liv.



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback