Fredag. Kväll. Natt. Morgon.

Fredag-Kväll-Natt-Morgon = Sminkade Emil. Rejsade iväg till Elin. Färgade hennes hår. Drog till hemmakväll. Inhandlade godis. Satte oss i bilen. Skruvade ljudet på högsta. Sjöng med. Stiftelsen på repeat. Höjde basen lite till. Skrattade som hyenor. Skjutsade roliga människor, i massor. Virrade bort oss TOTALT. Skrattade lite mer. Sjöng lite högre. Skjutsade ännu mer folk. Hälsade på förfest. Matilda var en läskig docka. Klockan blev tolv. Hem till Mia. Fikade mackor. Pratade sönder. In i bilen igen. Träffade polisbil(!). Körde allsång med fyllon. De ville höra stiftelsen. Jag och Elin blev glada. Sjöng. Skrattade. Iväg till OKQ8. Handlade körv. Gott. Som. Fan. Klockan blev fyra. Vi fortsatte skjutsa folk. Klockan blev fem. Vi blev övertrötta. Gav upp. For hem. Nu ska jag ställa larmet på 08.30. Får två timmars sömn inatt. Igen. Men jag är lycklig ändå. Kommer somna med fett smile på läpparna. = Good to the night
 




Nej, detta liknar inget. Nu ska jag pussa mina nya pengar godnatt. 



Kommentarer

Vilken härlig kväll!

Bloglovin byte? :)


Kom ihåg






Trackback