Fredag. Gud vad jag har saknat dig.

 


Fredag. Bästa dagen på veckan? Helt klart. Denna fredag är dock liite bättre än alla andra. Bara för att det är Halloween. Ikväll står det antagligligen "fest-folkparken" på 98 procent av skellefteås kalendrar. Men inte i min. Hehe. Har nämligen varit i Afrika och blev sjuk. Vissa dagar kan jag fortfarande känna av det. Såå jag och Elin ska köra i kväll/umgås med massa kung folk. Tvekar inte en sekund på att det kan bli en grym kväll.

Nej, gud. Nu måste jag skynda mig. Ska snart in till stan och fixa massa ärenden. Även ett möte med Chefen väntar. Spännande! 



Kommentarer
» Vivi

Hej & tack för din kommentar !
Oj vad spännande att du har jobbat som volontär, ngt jag drömde mycket om när jag var yngre, men livet kom ivägen :)
Hoppas du får en riktigt trevlig kväll.
Mvh

Så fin du är idag :)

» Moa

vilket fint hår! :)

Gud vad bra du passar i hästsvans! Svärt emot mig höhö...


Kom ihåg






Trackback