Nästa vecka blir en Ghana vecka.

 
 
På senare tid har jag fått många kommentarer/mail angående mitt Volontärprojekt i Ghana. Jag tycker att det är enormt kul att ni hör av er med frågor. Kommentaren ni ser här uppe fick jag i morse, av Emelie(?). Ett stort tack för dina fantastiska ord, det värmer mitt hjärta:) - Och med tanke på att många nu hör av sig angående min Ghana- resa så har jag tänkt blogga lite extra om detta till veckan. Jag kommer att skriva om: Varför jag åkte som volontär. Stegvis hur jag gick tillväga för att bli volontär, Hur man skaffar ett fadderbarn. Varför volontärer är livsviktiga. Tips till er som snart ska åka iväg. Kommer också visa hur jag bodde och levde. Och extra mycket bilder och minnen från min tid i Ghana. 

Självklart svarar jag på andra funderingar ni har också! 



Kommentarer

Kom ihåg






Trackback