Min familj

 


Folk ser garanterat min familj som en "Normal Svenne familj" typ. En pappa som sitter på kontor, en Sjuksköterska till mamma och en bror som lirar hockey. Vi bor i hus bredvid älven, äger tre volvo och en båt. Har två katter och kan äta "korv och makaroner" en torsdagkväll. U know, precis som alla andra..?

Men ändå är min familj rätt ball. Jag menar: Pappa tryckte alltid i mig godis när jag var liten, för att jag skulle sluta gråta (haha). Mamma är stackarrn som får lyssna på mina problem 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan. Emil är han som tvingar mig att se serier som OC & One tree hill. Hehehe. Jag gillar min familj. Jag gillar hur min mamma alltid bryr sig för mycket och alltid är orolig. Hur min pappa alltid skämt spänner sig på bild, är totalt oblyg och alltid gör det han tycker är rätt. Och Emil, som alltid tror att han är mycket häftigare än han egentligen är :')





Kommentarer

Kom ihåg






Trackback