20 års fest för... mig!?

Gårkvällen blev fan kul. Jag fick bjuda på fika och umgås med roliga människor hela kvällen. Vi lirade spel, sjöng, fjortisfotade å hade det brabrabra. Alla var så jäklaaa taggade och då slutar det alltid på topp!! 

Vid tolv  drog vi ut på krogen. Allstar. Där sjöng de för mig, sedan sa hela världen grattis (skämdes inte alls). Därefter drog vi vidare på Verandan. Dansa, dansa och billiga drinkar. Wihoo! Två drog vi på max och var inte hemma förrän halv fem i morse (sega brudzzzzz). Matilda och Elin sov hos mig, så har vi bakis-hängt hela dagen. Pizza, cola, tv och bara chillat! - Tjejorna drog just hem & nu ska jag städa!!
& bilder från idag.
 
 
 



Kommentarer

Hej, Din blogg är väldigt fin och dina bilder gör att man bara vill fortsätta läsa.
Hoppas du har haft en bra söndag!
Kram!

Svar: Vad roligt att höra. Även din blogg var oerhört fin! Kram på dig.
Julia Jonsson


Kom ihåg






Trackback